Take care of bussines

 





Canción de Nina Simone de 1965

Letra

TAKE CARE OF BUSSINES


Don’t talk just hold me closer

Let me sit on top of your knee

Go ahead and take care of business

For me for me for me.


Oh Lord, don’t keep me waiting

Be as firm as can be

Go ahead and take care of business

For me for me for me.


In all my life no-one has touched me so close

Nor made me feel so sweet

I said to you you are God’s gift to all womanhood

Take it from me take it from me.


You know you know that I love you truly

And I want the whole round world to see

How you can take care of business

For me for me for me


Go take care of business for me

Yeah yeah go take care of business for me


OCÚPATE DEL ASUNTO


No hables, solo abrázame

Deja que me siente en tu rodilla

Adelante, ocúpate del asunto

Ocúpate de mí, de mí, de mí.


Oh, Dios, no me tengas esperando

Mantente tan firme como puedas

Adelante, ocúpate del asunto

Ocúpate de mí, de mí, de mí.


En toda mi vida nadie me ha tocado tan íntimamente

Ni me ha hecho sentir tanta dulzura

Ya te dije que eres un regalo de Dios para las mujeres

Ocúpate de mí, de mí.


Lo sabes, sabes que te amo de verdad

Y quiero que todo el mundo vea

Cómo puedes ocuparte del asunto

Ocúpate de mí, de mí, de mí.


Venga ocúpate de mi asunto

Sí, sí, ocúpate de mi asunto.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Abendlied, de Rheinberger

With God on our side